Moja Albania - wycieczki po polsku

Travel Agent in Qerret

Updated: March 15, 2024 04:33 PM

Moja Albania - wycieczki po polsku is located in Qerret, Albania. It's address is Mali i robit Golem, 2504, Albania.

Mali i robit Golem, 2504, Albania

Friday5 to 9 PM
Saturday5 to 9 PM
Sunday5 to 9 PM

Where is Moja Albania - wycieczki po polsku?

Moja Albania - wycieczki po polsku is located at: Mali i robit Golem, 2504, Albania.

What is the phone number of Moja Albania - wycieczki po polsku?

What are the coordinates of Moja Albania - wycieczki po polsku?

Moja Albania - wycieczki po polsku Reviews

Kamil Zawistowski
2019-09-25 15:26:23 GMT

We spent lovely day with Moja Albania on Jeep Safari. Drivers and guide were awesome and made this better than it could be. Best wishes for whole team and especially for Italian speaking Indiana Jones.

Besjon Tanuzi
2019-04-22 14:15:38 GMT

Wonderful experience, great staff and excellent service. First choice to suggest to anyone visiting Albania. Keep going on your awesome service and unforgettable journeys/safari. No1. Wish you the best of luck.

Agata Młodawska
2023-04-02 18:19:48 GMT

Professional service, kind and knowledgeable guides. All in all, great experience.

wojciech anikiej
2023-09-20 16:18:50 GMT

Super hotel

Vilma Sulo
2019-04-22 14:57:49 GMT

Very correct people and very friendly 👍

Ma Ska

Profesjonalisci

Julia Grzybowska
2023-09-12 08:00:01 GMT

Bardzo polecam to biuro! Byliśmy na wycieczce z rejsem po jeziorze Koman, cudowna przygoda, nasz przewodnik (Kacper) opowiadał ciekawie, z pasją, więc słuchanie jego opowieści to czysta przyjemność. Wycieczka zaplanowana idealnie, każdy mógł znaleźć coś dla siebie, przygodą była nawet widokowa trasa autokarem nad jezioro. Cudowna atmosfera, widać, że zarówno biuro jak i przewodnik mają duże doświadczenie w organizacji takich wycieczek. W cenie wycieczki był przepyszny obiad w gospodarstwie rodziny Berisha z daniem do wyboru, zaserwowano tam jeden z lepszych pstrągów jakie jadłam. Jeśli zastanawiacie się, z którym biurem podróży jechać nad Koman, wybierzcie Moją Albanię!

Krzysztof Chromicz
2023-09-29 19:35:24 GMT

Razem z Moją Albania wybraliśmy się na rejs po jeziorze Koman oraz rzece Shala. Był to cudownie spędzony dzień. Wycieczka była dosyć długa bo sam dojazd z Durres do jeziora zajmuje sporo czasu, ale podróż minęła bardzo szybko, w szczególności za sprawą Pana przewodnika, który umilał podróż opowiadając nie tylko o tym co mijaliśmy po drodze ale przybliżył zarówno hiatorie Albanii jak i dzisiejsze realia tego pięknego kraju. Sam rejs to podróż przez cudownie piękną i do tego jeszcze dość odludną i dziką krainę. Dodatkowo oprócz samego rejsu oraz pobytu na plaży u ujścia rzeki, był pyszny obiad u lokalnego gospodarza i skosztowanie tutejszych, dokowych specjałów. Naprawdę polecam wszystkim wycieczki z Moją Albania. Dziękujemy za cudowne chwilę i już nie możemy się doczekać by wybrać się z Państwem na kolejną podróż.

Natalia Kiałka
2023-09-15 18:52:39 GMT

Bardzo dziękujemy Mojej Albanii za cudowną wycieczkę nad jezioro Koman. Pani Dominika sprawiła, że była to miła podróż, przekazała nam wiele cennych informacji o kraju. Trasa przez Góry Przeklęte zdecydowanie dla ludzi o mocnych nerwach, ale nasz kierowca dał radę. Mistrzostwo. Wcześniej inne biuro wystawiło nas do wiatru, nasza wycieczka fakultatywna przepadła. Tym bardziej jesteśmy wdzięczni, że Moja Albania nawet w ostatniej chwili znalazła dla nas miejsce, dzięki czemu zdążyliśmy zobaczyć jeszcze piękne zakątki Albanii. Polecam. Organizacja na bardzo wysokim poziomie. Pełen profesjonalizm.

A Dżej
2023-08-16 19:16:57 GMT

Byliśmy na dwóch wycieczkach - golem jeep safari i Tirana/Kruja. Dwie, zupełnie inne wycieczki, natomiast widoki a obu przypadkach niesamowite. Fajnie, że w takim miejscu jak Golem prowadzicie biuro, które tak naprawdę pokazuje piękno Albanii, bo niestety kurort sam w sobie nie zachwyca. Pani przewodniczka Asia posiada ogromną wiedzę o Albanii, z przyjemnością się jej słuchało na wyjeździe do Tirany. Pani Wiktoria też bardzo pozytywna dusza, natomiast zdecydowanie konkurs na zasób wiedzy o Albanii wygrywa Asia 😅🇦🇱. Co więcej - w czasie wycieczek mieliśmy poczęstunek, wszystko świeże, smaczne i lokalne, zupełnie inne niż w hotelu, gdzie mieliśmy dosyć jedzenia. Dziękujemy za pokazanie nam prawdziwej Albanii, tej pięknej, dzikiej, nieodkrytej!

Aga Stankowska
2023-09-24 16:24:45 GMT

Z biurem Moja Albania wybraliśmy się do Macedonii nad Jezioro Ochrydzkie. Rezerwacja wygodna online, płatność na miejscu w biurze prawie obok hotelu, idealnie. Przejazd autokarem z Ilim bardzo sprawny, również przez granicę, przewodnicy Kuba i Ania ciekawie opowiadali o miejscach, które odwiedziliśmy, dali też parę praktycznych wskazówek, pokazali trochę historii. Warto wybrać się na taką wyprawę i zobaczyć trochę więcej oprócz albańskiego wybrzeża

aasiula73
2023-11-14 00:08:51 GMT

Byliśmy z mężem w sierpniu w Albanii i przypadkiem odkryliśmy to biuro. Mąż na początku byl bardzo sceptycznie nastawiony co do wycieczki do Kosova, jednak obawy szybko minęły, dzięki pani Izabeli, która wspaniale potrafi opowiadać i pokazała nam kawałek tego pięknego kraju. Obsługa w biurze miła, profesjonalnie wszystko załatwione. Polecam, naprawdę warto!

Aleksandra
2023-08-28 19:11:28 GMT

Poprostu SUPER!❤mieliśmy przyjemność być na wycieczce offroad kanion Holta i Wodospad Sotira. Przewodnik p.Karina młoda, sympatyczna, z bagażem wiedzy mimo młodego wieku, wyczerpująco odpowiada na każde pytanie. Lunch, który był w cenie PRZEPYSZNY warto spróbować i poznać część Albanskiej kuchni. Warto poświęcić jeden dzień wakacji i zobaczyć dziką część Albani.

Marcin R
2023-08-16 23:25:51 GMT

Byliśmy na dwóch wycieczkach z Moja Albania. W Kruje/Tirana i Berat wieczorem. Obie warte swojej ceny, dobrze zorganizowane. Przewodnicy (Kacper i Mariusz) dają radę, ciekawie opowiadają i wykazują się dużą wiedzą. Dowiedziałem się wielu ciekawych faktów o kraju osła i Mercedesa 😉Polecamy...

Jeden minus wieczornej wycieczki do Berat, to mało czasu na rozkoszowanie się tym pięknym miejscem. Osobiście wolałbym czas wolny lub dwie godziny wieczornego oprowadzania po obu historycznych dzielnicach, w miejsce nieco przydługiej wizyty u albańskiej rodziny.
Ale to moja subiektywna ocena, bo wycieczka była zorganizowana w stu procentach zgodnie z programem i opisem

Paula Gajewska
2023-08-04 14:09:57 GMT

To miejsce aż kipi dobrocią !
Świetni ludzie znający się na swojej pracy i zdecydowanie robiący to z pasja 🥰.
Mieliśmy przyjemność poznać samego szefa który był naszym transferem na wycieczki spod hotelu - z nikim nie szło jak z Panem porozmawiać tak po ludzku co w trawie piszczy . Fajnie było to zobaczyć Pana oczami Dziękujemy ! .
Korzystaliśmy z dwóch wycieczek i nie dość ze cenowo były one najlepsze na rynku to zdecydowanie były wypełnione tym co najlepsze !
Pani Karina ( Kameralny rejs ) i Pani Asia (Rejs po jeziorze Koman ) to dwie pełne pasji kobiety , które z duża doza cierpliwości odpowiadały na nasze pytania i proszę mi wierzyć ich wiedza na temat Albani to coś niesamowitego ! ❤
Kierowcy to profesjonaliści , którzy niejednokrotnie mieli ciężkie tereny do pokonania ale świetnie dali sobie radę 🙌🏻

Bardzo dziękujemy za świetna zabawę i piękne wspomnienia !
I tak jak wspomniały Panie na wycieczkach.. Świat jest mały wiec do zobaczenia ! 🤩

ciasteczko 1
2023-09-23 18:38:59 GMT

Bardzo dziękujemy za wycieczkę Jeep Safari. Mieliśmy okazję zobaczyć piękne miejsca w Albanii, widoki niezapomniane, bezdroża. Super pan przewodnik, który ciekawie opowiada 👍

Monika Filipiak
2023-09-24 18:54:23 GMT

Polecam! Byliśmy rodzinnie z dwójką maluchów na pirackim rejsie na wyspie Sazan i półwyspie Karaburun. Super spędzony czas, a do tego przewodniczka opowiedziała różne ciekawostki o Albanii w bardzo ciekawy sposób 🙂

Mateusz Rejczyk
2023-07-23 14:00:08 GMT

Świetne wycieczki i sympatyczni oraz rzeczowi przewodnicy. Byłem na 2 wycieczkach:
Tirana i Kruja - super wycieczką przewodniczka ciekawie opowiadał o historii miejsc w których byliśmy oraz samej Albanii.
Piracki rejs- z tą wycieczką mam lekki problem ponieważ nie do końca trafiłem na tą opcję jaką bym chciał. Część na której zwiedzamy wyspę super i mogę polecić ale sam rejs i leżakowanie na plaży tak raczej średnio bo było w bardzo imprezowym klimacie co średnio przypadło mi do gustu ale jeśli ktoś lubi to mogę polecić. Osobiście jeśli miałby płynąć jeszcze raz to wybrał bym wycieczkę "kameralny rejs" gdzie wycieczką jest z tego co widziałem w porcie znaczenie spokojniejsza.