Vall de Lord

Hiking area in Sant Llorenç de Morunys

Updated: July 31, 2024 06:22 PM

Vall de Lord is located in Sant Llorenç de Morunys (Municipality in Spain), Spain. It's address is LV-4241, 25282 Guixers, Lleida, Spain.

LV-4241, 25282 Guixers, Lleida, Spain

SaturdayOpen 24 hours
SundayOpen 24 hours

Where is Vall de Lord?

Vall de Lord is located at: LV-4241, 25282 Guixers, Lleida, Spain.

What are the coordinates of Vall de Lord?

Vall de Lord Reviews

Sigita Ardila
2022-04-21 19:53:58 GMT

Highly recommend, extremely beautiful location! Felt in love with it immediately! Best location for having hikings. Im not a fan of higking, but experience of hiking in vall de Lord was unforgettable

Montse Girbau Passarell
2022-06-25 21:45:16 GMT

🏃🏻‍♂🏃‍♀ La Vall de Lord (Solsonès)

📍sortida des de l’ermita de Sant Serni del Grau @valldelord

ℹ Ruta d’uns 8 km.

👟 Grau dificultat: fàcil

La sortida la fem des de l’ermita de Sant Serni del Grau on deixem el cotxe a la zona d’aparcament de davant L’ermita. Comencem a caminar per la pista forestal seguint les marques del GR7. A un quilòmetre aproximadament girem a la dreta enfilant-nos cap al Grau de la Roca foradada. Segulm el sender que ens torna a portarr a la pista direccio al Santuari de Lord. Arribem a una zona d’aparcament des d’on agafem el cami empedrat que ens portarà fins a la mola de Lord (1.180 metres) un camí que puja dret, una pujada curta però intensa. I arribem al com de la mola des d’on pod veure el Sabtuari de Lord i unes espectaculars vistes del pantà de la Llosa del Cavall, les serres de Busa i dels Bastets i del Port del Compte.
Visitem l’Església del Santuari de Lord i la seva Verge bruna. Seguirem creuant el prat i seguint el camí de Sant Jaume, per començar el descens amb giragonses amb un sender molt ben marcat. Seguint aquest camí arribem a un punt on podem arribar fins al mirador Josep Casas, des d’on podem gaudir d’espectaculars vistes de la vall. I seguirem baixant seguint el camí fins a enllaçar amb la pista fins a l’aparcament de Lord i seguim la pista que ens tornarà al punt de sortida.

MARIANGELS SEGURA
2022-09-06 15:36:06 GMT

Espectacular en su inmensidad, hicimos una ruta desde Sant Llorenç de Morunys hacia el collet del Santuari, subimos por el via Crucis ( bastante pendiente, los palos de caminar ayudan y mucho), hasta llegar a la Ermita de Sant Pere Mártir ( por el camino tenemos las primeras vistas del pantano de la Llosa del Cavall ( estamos a primeros de septiembre, el pantano está con poca agua, aun así las vistas son impresionantes), justo giramos la cabeza y vemos la Mola de Lord, y hacemos el cim, (dels 100cims FEEC).
Seguimos por el camino de Sant Jaume hasta el Santuario de Lord ( los domingos misa a las 11), continuamos hasta el mirador Josep Cases, y regresamos por el camino indicado, siempre digo lo mismo pero es muy importante ir bien calzado, bota de montaña que recoja el tobillo, palos de caminar, agua y gorra para el verano, el camino de vuelta tiene un tramo pedregoso, en resumen una ruta llena de rincones y cosas por visitar además de un paisaje único espectacular! Muy recomendable, no tiene dificultad mas que la subida del via Crucis y el tramo más pedregoso de la vuelta

Vanessa Le blog Cash Pistache
2024-02-24 08:52:13 GMT

Sublime belvédère à l’accès un peu raide mais très bien aménagé. À voir absolument !

M J
2022-10-30 18:13:01 GMT

Nos ha encantado esta zona del Solsonés (Lleida), preciosas montañas! Pueblos con encanto y mucha paz.

Andy Schmithalter
2024-03-11 10:01:15 GMT

Recomendable ir en verano si quieres ver el lago en su máxima expresión

jordi SR
2024-06-18 08:07:51 GMT

Buen lugar para conectar con la naturaleza y sentirse libre

mercè Guerrero
2023-03-21 22:02:10 GMT

Pau I verd a parts iguals

Isidre Pinós i Guallar
2021-08-27 10:51:41 GMT

La Vall de Lord és una vall prepirinenca que està situada al nord-est de la comarca del Solsonès limitant amb les comarques de l’Alt Urgell i el Berguedà.
És una zona magnífica per fer excursions i senderisme per a totes les edats i condicions físiques.
La vall està formada per diferents municipis:
Sant Llorenç de Morunys és la localitat que té més habitants (950 habitants aproximadament) però alhora la més petita amb extensió.
La Coma i La Pedra, amb menys habitants, presenta una gran extensió la qual ocupa tota la serra de Port del Comte.
Guixers és el municipi amb menys població però alhora el que presenta més extensió de territori.
Una part del municipi de Navès, representant la serra de Busa i els Bastets.

EDUARDIN AL
2024-03-07 19:13:42 GMT

Poca agua

Llorenç Esteve
2023-03-30 13:12:36 GMT

La zona val la pena, molt maca

Tomas Bautista Jiménez

Write a review of Vall de Lord

Vall de Lord Directions
About Sant Llorenç de Morunys

Sant Llorenç de Morunys is a municipality in the comarca of the Solsonès in Catalonia, Spain. It is situated in the Lord valley in the north of the comarca below the pyrenean massif of Port del Comte. source