Van Dam Outdoor

Travel agency in El Burgo

Updated: July 04, 2024 11:55 PM

Van Dam Outdoor is located in El Burgo (Village in Spain), Spain. It's address is Partida Fuensanta, 114, 29420, Málaga, Spain.

Partida Fuensanta, 114, 29420, Málaga, Spain

FridayOpen 24 hours
SaturdayOpen 24 hours
SundayOpen 24 hours

Where is Van Dam Outdoor?

Van Dam Outdoor is located at: Partida Fuensanta, 114, 29420, Málaga, Spain.

What is the phone number of Van Dam Outdoor?

You can try to calling this number: +31 6 83231290

What are the coordinates of Van Dam Outdoor?

Coordinates: 36.8161414, -4.9492022

Van Dam Outdoor Reviews

Margot
2019-03-30 19:50:28 GMT

I had an amazing stay, I have learned a lot of new things regarding sports, yoga, and food. The enthusiasm they have for outdoor activities is infectious and on this picturesque location there is not a better place in Andalusia to be than at 'casa Van Dam'.

Dorien Aarts
2023-11-20 15:15:32 GMT

Een prachtige plek met mooie mensen, voor een top vakantie! Als gezin wilde we actieve vakantie, waarbij we helemaal tot rust konden komen. Nou dat is gelukt terwijl we de mooiste dingen gingen doen.(rotsklimmen, trailtochten, GEOcatchen en zwemmen in het koude water) Gezellig in een huisje, tussen de olijfbomen, waarbij we met elkaar de dagen doorbrachten. Het is prachtig om te zien hoe ze de mooiste, niet toeristische plekjes, weten te vinden en ons daarheen begeleiden. Complimenten aan Bert, Grietje en Mieke dat ze ons en met name de kinderen (3,5,7) een heerlijke vakantie hebben gegeven, waarbij ieder op zijn eigen niveau uitgedaagd wordt. We komen graag nog eens terug!

bernadien bos
2023-05-08 10:08:01 GMT

Wat een super super leuke trip was dit! Natuur, actief en bere gezellig! Bert en Grietje geven je echt het gevoel dat alles mag en niets moet. Samen eten en koken mag en was voor ons een pluspunt! Dagelijks de dag beginnen met yoga en de dag eindigen met yoga onder de prachtige sterrenhemel. Het huisje is basic en schoon. Het ligt tussen de olijfbomen en heeft een mooie onderhouden tuin! Helemaal opgeladen terug naar Nederland

Maria Brak
2024-06-10 16:15:42 GMT

Ik heb een ontzettend goede week gehad, Grietje en Bert zijn in staat om een hele ontspannen sfeer neer te zetten, ze lieten ons de mooie plekken zien en elke dag een nieuwe ervaring. Niets moet alles mag!
Natuur, sportiviteit en gezelligheid in een kleine groep: de perfecte keuze voor mijn meivakantie.

Marc Bortels
2024-05-05 10:32:43 GMT

Top mensen , top locatie, geweldige ervaring, mooi en tof concept een aanrader met onze Enduro motoren , samen met de vrouwen........gewoon Top

Ilse Verdiesen
2022-06-05 15:54:23 GMT

Een geweldige hike trektocht in Andalusië in Spanje; van El Burgo naar Tarifa - het zuidelijkste puntje van het Europese vaste land - gelopen. Daar konden we de Atlantische Oceaan in duiken. Op één punt zagen we zelfs links Gibraltar en rechts Marokko liggen! Heerlijke temperatuur eind mei tussen de 25 en 32 graden (in de schaduw) dus warm genoeg om elke dag af te koelen door te zwemmen in een riviertje, meer of zwembad. Af en toe wat avontuurlijke paden door de bergen, maar 's avonds altijd lekker Spaans gegeten en steeds in prachtige accommodaties overnacht.

matthias van dijck
2021-11-30 16:20:31 GMT

In de tweede week van November op enduro vakantie geweest bij Grietje, Bert en natuurlijk de uberschattige Mieke.
Wat een topvakantie was me dat! Prachtige streek en ongelofelijke uitzichten. Qua uitdaging is er voor elk niveau wel iets te vinden, Bert past zich perfect aan naar ons niveau van rijden.

Zou goed kunnen dat we nog wel eens teruggaan!

Marjolein Goos
2023-05-08 10:23:36 GMT

Perfecte combinatie van professionele, oprechte en lieve begeleiding, gezond eten, yoga en hiken (voor anderen kan dat ook mountainbiken of trail runnen zijn). En dat alles op een prachtige plek omringd door olijfboomgaarden.
De batterijen zijn weer helemaal opgeladen!

Rineke Gordijn
2023-10-04 12:47:25 GMT

Een heerlijke week in Andalusië gehad met Van Dam Outdoor! Het huis waar je verblijft bij Grietje en Bert ligt op een prachtige plek, tussen de olijf- en amandelbomen, bij het nog authentieke dorpje El Burgo. Wandelen, mountainbiken, klettersteigen, trailrunnen, het kon allemaal! En helemaal aangepast op het niveau en de wensen van ons als gasten. Wat het verblijf voor mij vooral bijzonder maakte was de huiselijke sfeer en de interessante en leuke gesprekken. Heb je dieetwensen? Geen probleem! Behoefte aan een biertje na een lange tocht in de de altijd aanwezige zon? Dan doen we dat toch! Vrijblijvend en toch een thuisgevoel, dan zit je bij dit outdoor familiebedrijf helemaal goed. Bedankt Grietje en Bert!

patrick philtjens
2024-05-05 13:56:18 GMT

Locatie, activiteiten en zeker het Vandam team gewoon top.

Ettie Zijlstra
2024-05-05 10:51:40 GMT

2024
Ondertussen is het 2024 en ook dit jaar liep ik een geweldig mooie trektocht, dit jaar in zuidelijke richting naar het strand van Tarifa.
Onderweg bijzonder mooie en verrassende slaapplekken, allemaal goed geregeld!
De route en bagagevervoer was ook dikke prima. En wat heb ik weer genoten van de omgeving, de mede wandelaars etc. Wederom een prachtige trektocht welke weer zeer goed werd begeleid door Bert en Grietje!

2023
Dit afgelopen mei liep ik de 10daagse trektocht door de bergen richting Sierra Nevada. Werkelijk weer prachtig en fantastisch. De trektocht was goed georganiseerd, de overnachtingsmogelijkheden prima! De flexibiliteit om een dagje of middagje te kunnen kiezen voor rust is ook erg fijn! Wederom topvakantie!

2020
Afgelopen maart ben ik wederom naar Bert en Grietje in Spanje afgereisd. Weer een heerlijke vakantie gehad! Lekker wandelen, hiken, rotsklimmen, terrasjes pakken. Heerlijk ontspannen!

2019
Afgelopen week heb ik mogen ervaren wat een Vitaliteitsweek bij Van Dam outdoor inhoudt. Het was een fantastische ervaring!
We hebben met onze groep van zes personen verschillende activiteiten gedaan zoals mountainbiken, rotsklimmen, hiken, yoga, challenge run en we hebben de cultuur van de stad Ronda opgesnoven. De verschillende activiteiten waren goed voorbereid en werden goed uitgelegd aan de groep. Voorop werd gesteld dat de activiteiten vrij zijn om te doen, geen verplichtingen!
Aan het einde van de dag gingen we samen koken met verse producten. En daarna natuurlijk samen eten.
Grietje en Bert zijn heel gastvrij en zorgen ervoor dat je je welkom voelt en jezelf kunt zijn. Dit was voor mij erg fijn om mee te maken! Een ervaring die ik niet snel zal vergeten.

Bart Cuppen
2022-11-04 13:55:53 GMT

De accommodatie is mooi gelegen midden tussen de olijfboomgaarden en is het startpunt voor vele leuke outdoor activiteiten. Aanrader!!

Renzo Lieverloo
2018-10-11 09:28:44 GMT

Heerlijke week vol spanning en sensatie gehad. Rotklimmen, wandellen, trailrun, adventuretrail, rotsduiken. Te veel om op te noemen. Volgend jaar weer! Super bedankt voor deze onvergetelijke vakantie. Bedankt Bert en Griet!

Eric Scheepers
2023-11-20 20:35:33 GMT

Aanrader! Tweede keer voor mij bij van Dam outdoor, ditmaal enduro rijden, wat een prachtige ervaring. Net als de vorige keer weer een super vakantie gehad, goed georganiseerd, goede begeleiding en vooral veel gezelligheid.
Tot de volgende keer!

Ellen Hoekstra
2021-09-07 15:41:51 GMT

Onlangs een ontzettend leuke outdoorweek in de Franse Alpen gehad georganiseerd door Van Dam Outdoor. Bert en Grietje hadden een mooi programma samengesteld: hiken, wildwater kajakken, klimmen via ferrata, canyoning en mountainbiken. Ook gaf Grietje iedere dag een uurtje yoga. Meedoen aan activiteiten is geheel vrijwillig. Niks moet, alles mag. Er hing een ongedwongen en fijne sfeer. Het samen koken en eten was dan ook erg gezellig. Bert en Grietje zijn hele fijne, sociale, toegankelijke en vrije mensen. Het was mijn eerste groepsreis en ook mijn eerste outdoorreis. Het was echt een super leuke, gezellige en sportieve week. Bedankt Bert, Grietje en lieve kleine Mieke!

Gert Heeren
2023-04-29 16:33:22 GMT

Wat een fantastisch weekje in de Spaanse voorjaars zon met van Dam outdoor. Geweldig enduro gereden door de Spaanse bergen vanuit het gastvrije huis van Bert, Grietje en Mieke in El Burgo. Mooie afwisselende tochten gemaakt met uitdagende en met relaxte tracks. Super bedankt voor de top organisatie en de gezellige BBQ avondjes.
Tot de volgende keer.

Celine Van Geloven
2024-05-06 09:27:31 GMT

Fantastische mensen, zeer sportief, warm gezin, genoeg uitdagingen, respectvol, zeker de moeite waard om terug te komen.

Catelijne Smit
2019-11-19 21:02:36 GMT

Ik heb hier een paar hele fijne dagen gehad waar ik nu, bijna 3 maanden later, nog vaak aan terug denk. Grietje en Bert zijn ontzettend gastvrij en je voelt je bij hen al snel thuis. Ik heb heel veel gehad aan de yoga-lessen van Grietje, ik als (toen nog) yoga newbie heb veel van haar geleerd. Daarnaast mijn grenzen verlegd met Bert tijdens een rondje fietsen/hardlopen, in de volle zon en in behoorlijk heuvelachtig gebied. Maar het "apekooien" was het allerleukste! Het eten was simpel, maar lekker. Het waren echt heerlijke dagen. Heel erg bedankt en wie weet tot ziens!

kees grote ganseij
2019-09-16 09:00:18 GMT

Afgelopen week heb ik een actieve outdoor vakantie gehad bij Van Dam Outdoor! Ik wilde sportief uitgedaagd worden en dat heb ik geweten. Rotsklimmen, hardlopen, hiken mountainbiken en nog veel meer, in een prachtige omgeving. Naast de sportieve uitdaging heb ik het als een echte vakantie ervaren waar ik veel heb geleerd.

Bert en Grietje zijn heel relaxed, en laten iedereen in hun eigen waarden. Daarnaast heb ik de gastvrijheid, het lekkere eten en de gezelligheid gewaardeerd. Bedankt voor een mooie tijd!

bo van Ladesteijn
2019-10-22 16:09:33 GMT

Een fijne, actieve vakantie gehad met Van Dam Outdoor! Bert en Grietje zijn super enthousiast en je komt terecht in een warm bad. Voor mij was het een vakantie die alles had; van uitdagende outdoor activiteiten, fijne rustige yoga tot mooie gesprekken en je wordt meegenomen naar de mooiste (niet-toeristische) plekjes. Zeker een aanrader dus!

Write a review of Van Dam Outdoor

Van Dam Outdoor Directions
About El Burgo
Village in Spain

El Burgo is a village and municipality in the province of Málaga, located in the autonomous community of Andalusia in southern Spain. It is located in the Parque Natural Sierra de las Nieves which was declared a Biosphere Reserve by UNESCO. In February they have a carnaval. Saint Augustine is celebrated at the end of August with traditional costumes, music, food and religious singing. source